Home Ads

2019. augusztus 3., szombat

Shelflove Crate - május UNBOXING

  • Exclusive könyv: 5/5
  • Második könyv exkluzív: 5/5
  • Mindennapi használat: 4,5/5
  • Ötletesség  5/5
  • Dedikált a könyv: igen
  • Második könyv: dedikált
  • Minőség: 5/5














Portkey Water Bottle

Szégyen, nem szégyen meg kellett néznem, hogy melyik könyvhöz kapcsolódik ez az üveg, igen a Harry Potterhez. Még nem volt alkalmam tesztelni, mivel minden reggel elfelejtem elvinni magammal, de ezt nézzétek nekem, teljesen zizzent vagyok hajnalban.

Strange the Dreamer Pin

Ellensége vagyok a pineknek, de imádom a Strange the Dreamert, egy fantasztikus történet, ez a pin is gyönyörű.

Narnia Bookmark Keeper

A Narnia számomra könyvben nem hordozta ugyanazt az élményt, mint filmben, de kétségkívül ritkán találkozhatunk vele fandomként. Nem is jut eszembe olyan másik doboz, amiben szerepelt volna. Én a könyvjelzőimet egy régi subscription boxban tartom, töredéke sem férne bele ebbe a csodás tokba, inkább keresnék neki másik funkciót.

Chess Pieces

Egy olyan gyűjthető elem, aminek tényleg semmi, de semmi haszna önállóan, 16 dobozt egyhuzamban meg irreálisnak tartok megvenni, de nyilván ez lenne a cél.

Book1 - We Hunt the Flame

Azt szoktam mondani, hogy a 2 könyves dobozok érik meg leginkább az árukat. A Shelflove kitett magáért, hiszem 2 db dedikált, keménytáblás, exkluzív kiadást küldtek, az egyik közülük a We Hunt the Flame, amelynek a borítója kifordítható, belül az ARC borítója van:

Book2 - Romanov

És persze a hónap "sztárja" a Romanov is a doboz alján rejtőzik, fekete helyett sötétkék borítóval.


Leghasznosabb:

Ebben a hónapban a vizes palack a leghasznosabb, hiszen a nyári időszakban elengedhetetlenül szükségünk van a folyadékra.

Leghaszontalanabb:

A sakkfigurák önmagukban továbbra sem használhatóak. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban

Comments

Contact Us

Név

E-mail *

Üzenet *