Home Ads

2019. május 18., szombat

Fae Crate - április UNBOXING

Sziasztok!
Teljesen maga alá temetett a vizsgaidőszak, így rendhagyó módon most rövidebb posztokban írok a dobozokról.





  • Exclusive könyv: 5/5
  • Mindennapi használat: 3,5/5
  • Ötletesség  4/5
  • Dedikált a könyv: bookplate
  • Minőség: 4,5/5














A doboz tartalma:
  • Ash Princess légfrissítő az autóba
  • Heart of the Storm szappan
  • Young Elites pillow case
  • Queen's Rising karakter kártyák
  • Aelin fém könyvjelző
  • apró korona nyaklánc
  • Game of Thrones polaroid
  • Cassandra Clare bookplate
  • Exclusive edition The City of Veils by S. Usher Evans (bookplate)
Az egyik legdrágább dobozom ever. Fennakadt a vámon és itthon az nem olcsó mulatság, de ezzel számolni kell. A doboz továbbra is papír domináns és hiányzik belőle valami plusz, valami, amivel meggyőzne még egy körre. Két hónapnyi próba után úgy döntöttem, ez nem az én dobozom, többet rendelek. A meglepetés doboz piac külföldön szinte telített, azt gondolom, hogy ennél vannak jobb választások. A könyv gyönyörű, tényleg exkluzív és az utolsó 20-ból 10 hiányzik. Egy percre levert a víz, hogy a kisebb vagyont érő dobozom még hibás is, de semmi gond, azonnal írtam a supportnak (küldtem egy videót) és kb fél órán belül kaptam is választ, hogy nagyon sajnálják, természetesen kicserélik a könyvet. 2-3 hét múlva kapok belőle egy újat, ezt a hozzáállást nagyon szeretem a külföldi cégektől, nálunk sokszor kell civakodni. 
A kártyák és könyvjelző nagyon tetszenek, mindkét könyv közel áll hozzám. Azt gondolom, hogy a hiányt jól mutatja az is, hogy kibontasz egy FairyLootot vagy egy OwlCratet és tele van a doboz, néha még deformálódik is, a Fae Crates pedig félig üres és nem apró ám annál jobb dolgok vannak benne, hanem főleg papír.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban

Comments

Contact Us

Név

E-mail *

Üzenet *